Zendesk is software voor betere klantrelaties
Verbeter de relatie met uw klanten met geweldige klantenservice.
Klantenservice voor mensen
Bouw vertrouwen op bij klanten door snel persoonlijke service te verlenen via de kanalen waaraan de klant de voorkeur geeft.
Uiterst productieve agents
Geef agents alles in handen om succesvol te zijn met effectieve tools om samen te werken, informatie te verzamelen en te automatiseren.
Prettige self-service
Geef klanten 24/7 service en gemakkelijk toegang tot de antwoorden die zij nodig hebben, waar zij zich ook bevinden.
De interface die alles heeft
Wanneer alle relevante gegevens en activiteiten in één enkele interface zijn te raadplegen, kunnen teams gemakkelijk klantgesprekken volgen en verder gaan waar zij waren gebleven. Met Zendesk hebt u alles wat u nodig hebt voor betere klantgesprekken, allemaal bij elkaar op één plaats.
Meerdere kanalen
Zendesk brengt conventionele en opkomende kanalen samen, waardoor u gemakkelijk contact met klanten kunt maken, op hun voorwaarden.
Meerdere talen
Vertaalde support in meer dan 40 talen kan overal dynamisch worden toegepast; automatiseringen, macro’s, triggers en artikelen in de kennisbank.
Meerdere merken
Unieke Help Centers, kanalen en bedrijfsregels voor meerdere merken, regio’s of producten beheerd binnen één enkele helpdesk.
Alle kanalen overzichtelijk bij elkaar
Social
Chat
Telefoon
Apps
En meer...
Als Zendesk Partner maken wij het verschil
pluscloud is Zendesk Premier Solution Provider en helpt organisaties in Nederland en België met de vraagstukken rondom de implementatie en integratie van Zendesk. Onze consultants zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van geweldige klantbelevingen. Zij zitten vol kennis over het verbeteren van de workflows van uw bestaande teams of het opzetten van workflows voor uw nieuwe team.
Snelle en slimme configuratie
Onze specialisten kennen de slimste workflows en mogelijkheden voor Zendesk en onze jarenlange ervaring met klantcontact zorgen ervoor dat wij met u de beste Customer Experience voor u kunnen realiseren voor uw klanten.
Prachtige Help Centers
Om uw klanten snel antwoorden op hun vragen te bieden ontwikkelen wij geweldige Help Centers die niet alleen effectief zijn maar er ook geweldig uit zien. Helemaal op maat en aansluitend aan uw huisstijl of zelfs geïntegreerd in uw apps.
Geweldige integraties en Zendesk Apps
Om uw team nog meer inzicht te geven in uw klanten en het werkproces te versnellen bouwen wij geweldige integraties en Zendesk Apps. Naast onze eigen standaard Zendesk Apps bouwen wij deze ook geheel op maat.
Wat maakt ons anders
Zendesk heeft pluscloud niet voor niets bekroond tot het hoogste partner niveau. Onze jarenlange ervaring en geweldige kennis zorgt ervoor dat wij u optimaal kunnen begeleiden.
Duidelijk en inzichtelijk
Wij kennen geen dure maandelijkse abonnementen voor het beheer van uw accounts. Onze werkzaamheden zijn helemaal afgestemd op uw behoeften en zijn transparant zodat u weet waar u aan toe bent.
Ready for takeoff?
Wij hebben ontzettend veel zin om u te helpen met het verbeteren van uw klantcontact. De meeste implementaties kunnen direct gestart worden en zijn in een kwestie van weken afgerond. Ook onze helpdesk is supersnel, vaak heeft u binnen 1 uur al een reactie.
Pakketten voor ieder team
Zendesk past in ieder team ongeacht de omvang. We hebben meerdere pakketten en begeleiden u bij de keuze van een passend pakket. De meeste van onze klanten maken gebruik van Zendesk Support Enterprise vanwege de vele mogelijkheden die dit pakket biedt.
- Alle basis functies
- E-mail, Social, Web Widget
- Help Center
- Dashboards
- Alles van Team
- Meertalige inhoud
- CSAT-enquêtes
- Aangepaste rapporten en dashboards
- Alles van Proffessional
- Aangepaste agentrollen
- Support voor meerdere merken
- Meerdere ticket forms
- Zelflerend systeem
- Alles van Enterprise
- Onbeperkt aantal Light Agents
- SLA met een uptime van 99,9%
- Doelstelling voor serviceniveau van 1 uur
- Geavanceerde versleuteling en beveiliging
- Locatie van datacenter
Getoonde prijzen zijn exclusief BTW en worden jaarlijks gefactureerd. Diverse opties zoals Light Agents en meerdere ticket forms zijn ook als add-ons beschikbaar. Informeer hiervoor naar de voorwaarden.