G Suite

  1. Home
  2. chevron_right
  3. Oplossingen
  4. chevron_right
  5. G Suite

E-mail voor uw bedrijf

Professionele e-mail, online opslag, gedeelde
agenda’s, videovergaderingen en meer.
Ontwikkeld voor bedrijven, ontworpen voor
teams.

Professionele e-mail
en meer

U ontvangt een aangepast e-maildomein (@uwbedrijf.nl), dag en nacht ondersteuning, 30 GB aan opslagruimte en meer.

De vrijheid om overal
te werken

Maak, bewerk en deel bestanden onderweg via uw telefoon, laptop of tablet.

Zakelijke beveiliging
en functies

Beheer de apparaten en gegevens van uw bedrijf met tools die u de controle bieden die u nodig heeft.

G Suite laat uw organisatie flexibel online werken

G Suite is een krachtig, betaalbaar en onderhoudsvrij pakket van tools voor communicatie en samenwerking. Met G Suite bespaart u direct op uw ICT uitgaven en werkt u flexibel, overal en vanaf ieder apparaat Mac of PC, iPhone en Android. Geschikt voor elk formaat organisatie en ZZP’ers.

Alles wat u nodig heeft om onderweg te werken

Uw gebruikservaring is altijd hetzelfde, of u nu op uw computer, tablet of telefoon werkt. Maak een concept in Documenten op kantoor, bekijk het in de trein en breng vlak voor de vergadering de laatste wijzigingen aan op uw telefoon. Zo krijgt u meer gedaan tijdens uw werkdag.

Opties voor het beveiligen van uw apparaten en gegevens

Beheer mobiele apparaten, e-mailadressen, beveiligingsinstellingen en meer via de Google Beheerdersconsole. Bewaar al uw bedrijfsgegevens veilig op één centrale locatie en bescherm ze tegen onderbrekingen als gevolg van ontbrekende hardware of personeelsverloop. Uw bedrijf, uw regels.

Productievere vergaderingen

Plan afspraken in Agenda op tijden waarop iedereen kan. Ontvang herinneringen voor vergaderingen rechtstreeks in uw Gmail Postvak IN. Neem met één klik deel aan een videovergadering via Hangouts en deel uw Presentaties om deze als team te bekijken. Minder voorbereidingswerk, minder nawerk.

Een team dat goed samenwerkt

Maak een budgettracker in Spreadsheets, deel deze met teamleden en bewerk deze in realtime. De spreadsheet wordt automatisch opgeslagen in Drive, zodat iedereen altijd over de nieuwste versie beschikt. U hoeft geen bijlagen meer te verzenden om iedereen op dezelfde golflengte te krijgen.

Een moeiteloze implementatie

pluscloud kijkt met uw organisatie naar de manier hoe u software gebruikt en hoe G Suite onderdeel kan zijn van een efficiënter werkproces.

Zonder dataverlies of onbereikbaarheid

Zorgeloos overstappen betekend dat pluscloud de technische overstap voor u realiseert, ervoor zorgt dat u bereikbaar blijft en u uw huidige data kunt blijven gebruiken.

Razendsnelle ondersteuning en training

Bij pluscloud kennen wij onze eigen helpdesk die u kent en verzorgen we kickstart trainingen die uw gebruikers direct op weg helpen.

Menu
Accepteren
Wij maken gebruik van cookies en andere technieken en verzamelen daarmee informatie over het gebruik van onze website en uw beleving op onze website te verbeteren. Met het gebruik van onze website gaat u akkoord met het gebruik hiervan. Wilt u meer informatie hierover kijk op in onze Privacy Policy.